Buradasiniz: Anasayfa // // Sonuna Kadar Cimbom

Sonuna Kadar Cimbom

336 280

Emeğe Saygı İçin Konun Altına Yorum Yazınız..İyi Gunler..Kasas_Aka

Galatasaray'ın Kolombiyalı yıldızı Pino, tatilini geçirdiği ülkesinden mesaj gönderdi: “Fransa, Almanya ve Brezilya'dan teklifler var ama 2013'te sona erecek olan kontratım bitene kadar hiçbir yere gitmiyorum” 
Sarı-Kırmızılı ekibe büyük umutlarla gelen ancak geçen sezon tüm takım gibi bekleneni veremeyen Juan Pablo Pino, FANATİK’e konuştu. Tatilini geçirdiği Cartagena’da menaceri Mauro Hurtado aracılığıyla e-mail yoluyla irtibata geçtiğimiz Kolombiyalı yıldız, İstanbul’da çok mutlu olduğunu ve sözleşmesi bitene kadar Galatasaray’da kalmak istediğini söyledi. 24 yaşındaki forvet, “Kontratım 2013 yılında bitiyor. Fransa, Almanya ve Brezilya’dan ciddi teklifler almama rağmen kesinlikle ayrılmayı düşünmüyorum. Geçen sezon kulübüm adına yapamadıklarımı yapabilmek ve kendimi taraftara kabul ettirmek için kalacağım. Eski teknik direktör Bülent Ünder ile sorunlar yaşadığım doğru. Ancak artık bunlar geride kaldı. Fatih Terim’in ününü biliyorum. Ama henüz kendisiyle konuşma imkanı bulamadım. Şu anda tatilde tamamen stres atıyorum. Yeni sezona bomba gibi girmek için sabırsızlanıyorum. Ayrıca İstanbul çok güzel bir şehir ve insanları çok sıcakkanlı. Burada Türkiye’nin ne kadar güzel bir ülke olduğunu, insanlarının ne kadar iyi olduklarını herkese anlatıyorum. İstanbul’daki hayatımdan çok memnunum” dedi.

Parti iddialarını yalanladı
Pino ayrıca hakkında Türk basınında çıkan haberleri de şiddetle yalanlayıp, Cartagena’daki evinde verdiği partiler nedeniyle komşularını rahatsız ettiği yolundaki spekülasyonların gerçeği yansıtmadığını söyledi.
Bu Yazıyı Paylaşın 336 280

Benzer Konular



Kategori:

Yorum Yazınız.