Buradasiniz: Anasayfa // , // Marisa Miller Nasıl Keşfedildi

Marisa Miller Nasıl Keşfedildi

336 280

Emeğe Saygı İçin Konun Altına Yorum Yazınız..İyi Gunler..Kasas_Aka

Top model Marisa Miller, plajda voleybol oynarken film gibi keşfedilme öyküsünü anlattı.
ABD’de yayımlanan Boston Common dergisinin yaz sayısına söyleşi veren Victoria’s Secret meleği Marisa Miller, şöhret olma hikayesini “Plajda ailemle voleybol oynuyordum. Elinde fotoğraf makinesiyle bir adam geldi ve onun için poz vermemi istedi. Kırmadım, birkaç kare çekmesine izin verdim. ‘Hayatın tamamen değişecek’ dedi. Neden bahsettiğini anlamadım, çünkü onun fotoğraf dünyasının efsanelerinden Mario Testino olduğunu bilmiyordum!” cümleleriyle anlattı.
32 yaşındaki top model, motosiklet kullanmayı ne kadar sevdiğinden de bahsetti: “Herkes asi güzel olarak adlandırılmak için Harley Davidson kullandığımı zannediyor ama hiç ilgisi yok. Motor sporlarına gerçekten ilgi duyuyorum. Sürat yapmak da hoşuma gidiyor. Ama deri pantolon ve yelek giymiyorum. O klişelerden uzak duruyorum.”

Marisa Miller Resimleri İçin Tıklayın.
Bu Yazıyı Paylaşın 336 280

Benzer Konular



Kategori: ,

Yorum Yazınız.