Buradasiniz: Anasayfa // // Bebe Beni Tanıyacaksınız

Bebe Beni Tanıyacaksınız

336 280

Emeğe Saygı İçin Konun Altına Yorum Yazınız..İyi Gunler..Kasas_Aka

Manchester United'tan kiralanan ve Beşiktaş'ın efsane isimlerinden Les Ferdinand'a benzetilen Bebe, iddialı açıklamalarda bulundu. 

Portekizli yıldız, “Doğrusu bu benzetmeden biraz sıkıldım. Ferdinand dahil olmak üzere burada emek vermiş herkese saygı duyuyorum. Ancak kimseyi kimseye benzetemem. İngiltere dünya futbolunun merkezidir. Bonservisimin bulunduğu Manchester United da dünyanın en büyük kulüplerinden biri... Ben kendimi kanıtlamak için buradayım. Şu anda tek düşüncem bu. Gelecekte ne olacağını, ligler bitince göreceğiz. Sabırsızlıkla sezonun başlamasını bekliyorum. Burada sergileyeceğim performansla Euro 2012’de milli formayı da giymek istiyorum” ifadesini kullandı.
Bu Yazıyı Paylaşın 336 280

Benzer Konular



Kategori:

Yorum Yazınız.