Buradasiniz: Anasayfa // // Sertab Erener İstanbul

Sertab Erener İstanbul

336 280

Emeğe Saygı İçin Konun Altına Yorum Yazınız..İyi Gunler..Kasas_Aka


Sertab Erener İstanbul Şarkı Sözü
kimisi sadece işinde gücünde
kimisi sadece heyecan peşinde
kimisine sorulmaz bile derdi ne kiminle

kimisi paça sıvar dereyi görmeden
kimisi bütün yutar lokmayı bölmeden
kimisi düşmez yakadan başa çorap örmeden inceden

gelir bu şehri bozan bu şehre gelip bozulanlar
hepsi aynı kazanda kaynıyor istanbul'da

dinle beni biraz şşt sen sen
istanbul sever seni sen beni seversen
dinle beni biraz şşt sen sen
istanbul döver seni sen beni üzersen

ne çok canlar yakar istanbul
bolca günahlara sokar istanbul
hızlı koşanları çabucak yorar istanbul istanbul
ama sen istesen de bu şehirden kaçamayacaksın
çünkü aklın bende ben de istanbuldayım...

sen gidersin istanbul beklemez
gelirsin gidersin istanbul fark etmez
acı çeker özlersin istanbul üzülmez
nasıl nedir halin istanbul hissetmez
istanbul birini sevmiyorsan çekilmez
istanbul sever seni sen beni öpersen...

Söz-Müzik: Ersel Serdarlı

Sertab Erener İstanbul Videosunu İzlemek İçin Tıkla
Bu Yazıyı Paylaşın 336 280

Benzer Konular



Kategori:

Yorum Yazınız.