Buradasiniz: Anasayfa // // Boşanacağımı Bile Bile Evlendim

Boşanacağımı Bile Bile Evlendim

336 280

Emeğe Saygı İçin Konun Altına Yorum Yazınız..İyi Gunler..Kasas_Aka

Televizyoncu Oylum Talu, neden boşandığını anlattı. İşte Yüksel Şengül'e konuşan Talu'nun sözleri:

Hiç evlilik olmasa da olur. Çocuk için evlenmek taraftarı da değilim. 'Ay bir çocuğum olsun' diye evleneyim gibi düşünceleri sevmiyorum. İnsan önce hayatını paylaşabileceği bir insan bulur, onunla uzun bir zaman geçireceğine ikna olduktan sonra da çocuk düşünür. 'Aman çocuk istiyorum, ay bir evlensem' diyenleri anlamıyorum. Sonra çocuk, babasız annesiz bir şekilde ortalarda kalıyor.

Evliliğim insanların tahmin ettiği gibi olmadı. Gelinlik giymedim. Evde yirmi kişinin katılımıyla ağlamalı bir evlilik oldu. Çünkü bir hafta önce anne vefat etmişti. Yani düşündüğünüz gibi bir evlilik ve boşanma süreci yaşamadık. Boşanılacağı bilinerek evlenilmişti.Büyük bir hata diyelim. Ama herkes hayatında bir hata yapıyor. Bu da benim hatam oldu.

Aklıma bile gelmiyor, hiç hatırlamıyorum. İnsanların hayatı, eğrisi doğrusu ve yanlışlarıyla gelişir, şekillenir. Ben iyi ki bütün yanlışları yapmışım. O yüzden arkamı döndüğümde hiç pişmanlığım yoktur diyen insanları anlayamıyorum. Yani nasıl diyorlar bunu? Benim keşke şunu yapmasaydım dediğim o kadar çok pişmanlığım vardır ki.
Bu Yazıyı Paylaşın 336 280

Benzer Konular



Kategori:

Yorum Yazınız.