Buradasiniz: Anasayfa // , // Bana Evin Her Odasında Tecavüz Etti

Bana Evin Her Odasında Tecavüz Etti

336 280

Emeğe Saygı İçin Konun Altına Yorum Yazınız..İyi Gunler..Kasas_Aka

İzmir'de tecavüz suçundan verilen 6 yıl 9 ay hapis cezası Yargıtay tarafından onanınca ortadan kaybolan Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Genel Cerrahi Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Hüseyin Yavuz Astarcıoğlu, 562 gündür aranıyor.

İzmir'de yaptığı karaciğer nakilleriyle adını dünya çapında duyuran Prof. Dr. Astarcıoğlu, tecavüz suçundan verilen 6 yıl 9 ay hapis cezasının onanmasının ardından rapor alıp ortadan kaybolmuştu. Savcılık tarafından hakkında yakalama emri çıkarılan Astarcıoğlu, polis ve jandarma tarafından her yerde aranmasına rağmen bir türlü bulunamadı.

562 gündür kaçmayı başaran Prof. Dr. Hüseyin Yavuz Astarcıoğlu'nun yurt dışında olma ihtimali nedeniyle Interpol polisi devreye sokuldu. Yapılan istihbarat çalışmalarının ardından ünlü profesörün Fransa'ya kaçma ihtimalinin yüksek olduğu ve Interpol'ün bu ülkede arama çalışmaları başlattığı öğrenildi.

"EVİN HER ODASINDA BANA TECAVÜZ ETTİ"
İzmir 4'üncü Ağır Ceza Mahkemesi'nde 2005 yılında açılan davanın mağduru G.A.Y., "Prof. Astarcıoğlu ile 1997-1998 yıllarında asistan doktor olarak görev yaparken tanıştım. 2000 yılında okuldan mezun olup onunla aynı hastanede çalışmaya başladım. O günlerde nişanlımdan ayrılmıştım ve Astarcıoğlu ile aramızda duygusal yakınlaşma oldu. Aramızdaki bu duygusal ilişki 3- 4 ay sürdü.

Olay günü akşamı Astarcıoğlu beni evine çay içmeye çağırdı. Evine saat 23.00 gibi gittiğimde kendisi alkol alıyordu. Beraber çay içtik. Gece yarısı benimle oral ilişkiye girmek istedi. Kabul etmeyince bana vurdu. Kendime gelmek için banyoya gittiğimde bana yeniden saldırdı ve zorla tecavüz etti. Ben kaçmak isteyince bu kez beni yatak odasına götürüp orada yeniden tecavüzde bulundu. Yeniden kaçmak istediğimde de bu sefer koridorda tecavüz etti. Sonra bunları anlatmamam için beni tehdit etti. Sonra olayı anlattığım yakın bir arkadaşımın desteğiyle şikayetçi oldum" şeklinde ifade vermişti.

SUÇLAMAYI REDDETMİŞTİ
İzmir 9 Eylül Tıp Fakültesi Hastanesi'nde Genel Cerrahi Bölümü'nde öğretim üyesi olarak görev yapan ve karaciğer nakil grubunda yer alan Prof. Dr. Hüseyin Yavuz Astarcıoğlu ile aynı bölümde çalışan doktor G.A.Y. arasındaki ilişki, 2005 yılında davalık olmuştu. Karakola giderek Prof. Dr. Astarcoğlu'ndan şikayetçi olan uzman dr. G.A.Y., Astarcıoğlu'nun kendisine birkaç kez tecavüz ettiğini, evinde zorla alıkoyduğunu ve dövdüğünü iddia etmişti. Adli Tıp Kurumu'ndan darp ve tecavüzle ilgili rapor alan G.A.Y.'nin şikayeti üzerine savcılığa ifade veren Prof. Dr. Hüseyin Astarcıoğlu, G.A.Y. ile aralarında duygusal ilişki olduğunu söyleyip suçlamaları kabul etmemişti. Şikayet üzerine soruşturma başlatan cumhuriyet savcısı, Hüseyin Astarcıoğlu hakkında "zorla cinsel ilişkiye girmek ve alıkoymak" suçlarından dava açmıştı.

"KENDİ İSTEĞİYLE BİRLİKTE OLDUK"
Tutuksuz yargılanan ve 15 yıl hapis cezası istenen Prof. Dr. Hüseyin Yavuz Astarcıoğlu, dava sürecince tecavüz iddialarını kabul etmedi. Prof. Dr. Astarcıoğlu, G.A.Y. ile aralarında duygusal ilişki olduğunu, olay günü isteyerek ve kendi rızasıyla birlikte olduklarını öne sürerek, "Kendisi benimle evlenmek istiyordu. Ben ise buna yanaşmadım. Birlikte olduktan sonra aramızdaki ilişkinin devam edip etmeyeceğini sordu. Ben de etmeyeceğini söyleyince sinirlendi. Kendisine bu nedenle tokat attım. Ancak iddia edildiği gibi kendisine zorla sahip olmuş değilim" iddialarında bulundu.

Duruşmaların sonunda mahkeme heyeti, Prof. Dr. Hüseyin Yavuz Astarcıoğlu'nu "zorla cinsel ilişkiye girme" suçundan 6 yıl 9 ay hapis cezasına çarptırırken, zanlının "alıkoyma" suçundan ise beraatine karar verdi. Dr. G.A.Y'nin avukatları kararı temyiz etti. Yargıtay 5'inci Ceza Dairesi, "zorla ilişkiye girme" suçundan verilen 6 yıl 9 ay hapis cezasını onadı. Astarcıoğlu, cezanın onandığı günden sonra rapor alarak ortadan kayboldu. Polis ve jandarma şimdi her yerde Astarcıoğlu'nu arıyor. Fransa'da olma ihtimali üzerinde duran polis Interpol desteği istedi. Ünlü profesör yakalandığı yerde tutuklanıp cezaevine gönderilecek.
Bu Yazıyı Paylaşın 336 280

Benzer Konular



Kategori: ,

Yorum Yazınız.